Sol de primavera para osos fortes

Especialmente na primavera, un pouco de sol non só é bo para o teu benestar, senón tamén para os teus ósos. Os humanos son capaces de producir vitamina D na pel mesmos baixo a influencia dos raios UV-B. Esta vitamina regula o metabolismo do calcio e do fosfato e promove o desenvolvemento e mantemento dos ósos.

Incluso un abastecemento mínimo de radiación UV-B aumenta a produción propia de vitamina D.

Dependendo do tipo de pel, a hora do día e a rexión na que vive unha persoa, segundo a Organización Mundial da Saúde, os 5 a 15 minutos de radiación solar na cara, as mans e os brazos son suficientes tres veces por semana durante os meses de verán para producir suficiente vitamina D. A produción alcanza o máximo despois de 20 minutos e non se pode aumentar aínda máis por un baño de sol extenso.

Canto máis claro sexa o aire e canto maior sexa a proximidade co ecuador, máis forte será a radiación ultravioleta e mesmo unha exposición máis corta ao sol. Cando o ceo está nublado, a radiación UV é un pouco menor. Cunha estadía máis prolongada ao aire libre, pode aumentar a súa produción de vitamina D. Algúns alimentos ricos en graxa como arenque, cabalo, salmón, atún, fígado, ovo de polo e margarina (enriquecido con vitamina D) e cogomelos contribúen á subministración de vitamina D.

información de fondo

Por unha banda, a subministración mínima de luz solar é importante para a formación de vitamina D, por outra banda, a luz UV é un factor de risco importante para o cancro de pel. Cunha visita ao sol, que segrega predominantemente os raios UV-A en lugar dos raios UV-B necesarios, non se pode mellorar a subministración de vitamina D. Manterse ao aire libre só promove a formación de vitamina D e fortalece os ósos, preferentemente en conxunto con moitos exercicios.

Non obstante, hai grupos de persoas onde a auto-produción non sempre é suficiente e a subministración de vitamina D pode ser crítica. Afectados son bebés ou persoas raramente ao aire libre e persoas maiores. Nos nenos, unha subministración adecuada de vitamina D é importante, xa que se debe formar unha masa ósea constantemente nova. No caso da desnutrición infantil pode ocorrer raquitismo: os ósos permanecen suaves e deforman. Os bebés, polo tanto, reciben tabletas de vitamina D como profilaxis.

Na idade adulta, a deficiencia grave de vitamina D pode levar a osteomalacia, o que aumenta o risco de fracturas espontáneas. O suplemento inadecuado de vitamina D contribúe ao desenvolvemento da osteoporose na vellez. Especialmente as persoas maiores deben, polo tanto, ter coidado de que o seu corpo recibe suficiente vitamina D, de forma que os ósos permanecen estables. Porque coa idade, a capacidade da pel para producir a propia vitamina D diminúe. Ademais, moitas persoas maiores raramente pasan tempo ao aire libre.

Nos meses de inverno, a radiación do sol non é suficiente para formar os niveis de vitamina D correspondentes. Polo tanto, ponse especial énfase nas camiños regulares e na nutrición.

recomendacións

O DGE recomenda unha ingesta diaria de 5 μg de vitamina D dietética e debe ser de 10 μg en persoas maiores de 65 anos de idade. Unha cantidade de 5 μg de vitamina D está contida en 250 g de champiñones, por exemplo. Unha fonte importante de vitamina D tamén é peixe: 100 g de atún proporcionan 5 μg, 100 g de arenque ata 23 μg da vitamina esencial.

Comparte con amigos

Deixe o seu comentario