Voltabilidade co Pezziball

O Pezziball, coñecido como Fitball ou Fitball, é un dispositivo de adestramento ideal para o dorso. Debido ás súas propiedades especiais, adapta de forma óptima ao corpo e permite que a columna vertebral sexa adestrada en posición fisiolóxica. O Pezziball é, polo tanto, unha máquina de ximnasia ideal, que é versátil. Especialmente para nenos e adolescentes, a pelota Pezzi é unha ferramenta popular que proporciona aos ximnasistas un personaxe máis lúdico.

Formación para ósos, articulacións e columna vertebral

O balón é un dispositivo de exercicio puro con moi boas propiedades para formar ósos, xuntas e columna vertebral. As vantaxes: a pelota esténdese e relaxa os músculos traseiros, adestra o equilibrio ea postura e así adquire flexibilidade e sensación de equilibrio.

Exercicios coa Pezzi Ball - Consellos para a acción Back Healthy

Exercicio 1

Importante antes de calquera exercicio: construír unha tensión básica e repetir os exercicios aproximadamente oito veces. Sente-se directamente sobre o balón, estirar unha perna para adiante - poñer nos dedos dos pés.

Exercicio 2

Construír a tensión: move lentamente os brazos cara arriba e abaixo alternativamente.

Exercicio 3

Prema as palmas dos teus dedos directamente cos teus dedos, tire os omóplatos cara á columna vertebral e, a continuación, endereza a cabeza e os ombros. Mantén a tensión corporal durante dez segundos.

Exercicio 4

Sente-se no balón e coloque os pés firmemente no chan. Manteña o brazo dereito recto e paralelo ao chan. Agora estira a cabeza ao carón coa man esquerda. Manteña durante dez segundos - repita oito veces - despois cambia.

Exercicio 5

Relajación: sentir-se no balón, inclinarse adiante e poñerlle as mans nos pés.

Exercicio 6

Estableza unha tensión básica: tira das mans e presiona contra as coxas. Na postura sentada, balance suavemente ata 20 veces.

Exercicio 7

Engade as mans xuntas no alto do peito. Puxe as mans separadas: tira os omóplatos cara á columna vertebral.

Exercicio 8

Levantáronse no chan e puxeron os becerros na bóla. Agora as nádegas son levantadas para que o tronco esténdese (sen cruz oco). Ademais, unha perna esténdese e retira o balón.

Exercicio 9

Construír a tensión básica: agora leva a parte superior do corpo e traballa lentamente coas mans cara ao balón. Nádegas tensas e músculos abdominais. Manteña por cinco segundos.

Consellos para adestrar coa pelota Pezzi

  • O adestramento máis frecuente e máis curto é mellor que un adestramento longo.
  • Importante: realice os exercicios regularmente: aumenta lentamente a intensidade, pero evita a sobreexerción.
  • Os exercicios deben adaptarse á idade.

O Pezziball como cadeira?

O balón non é adecuado para sentarse nel. Crese que só sentado na bóla redonda, os músculos das costas inconscientemente preparáronse para manter o equilibrio. E esa tensión, á súa vez, causa dor innecesaria.

Comparte con amigos

Deixe o seu comentario