Risco de microsleep - comezar descansar e chegar de forma segura

4 reloxos pola mañá: Hans W. senta no coche durante horas no camiño cara a Italia. Debería tomar un descanso, pero ten que estar na costa ás 10 da mañá. El tremola, bostezo, a cabeza está palpitando e as pálpebras son pesadas. Na última saída da estrada na estrada interconectada. Está escuro e xa tiña tres veces que tivo dificultades para manter o seu coche na pista recta agora morta no carril. Todos estes son sinais típicos e alarmantes do perigo da aparición dun microsleep. Segundo o Traffic Watch alemán (DVW) en Meckenheim preto de Bonn, cada catro accidentes de tráfico débese a un microsleep.

Secondsleep - que significa isto?

Baixo o término coloquial, que se refire técnicamente como un ataque de fatiga, enténdese un non desexado, a miúdo só uns segundos durando Einnicken. Este fenómeno ocorre especialmente no tráfico de estradas con paseos de varianza excesivamente longos e monótonos. A xente pola noite está particularmente en perigo entre as 2 e as 5 da mañá.

Os harbingers significativos, como os erros de condución, o rastrexo deficiente, a velocidade irregular ou a interconexión frecuente e o sentimento xeral de fatiga non deben subestimarse.

Outras causas

Tales ataques de fatiga ocorren non só debido a unha falta recente de sono, senón tamén como resultado de problemas xerais de sono. Cada vez máis persoas xa non poden durmir ben pola noite, por exemplo debido a un estrés excesivo ou unha parada curta respiratoria (apnea). Incluso as enfermidades crónicas ou a dor crónica poden provocar trastornos do soño.

Tamén se comproba que un ou máis pasaxeiros durmindo aumentan o risco de microsleep.

¿Que grupos están particularmente en risco?

  • Os viaxeiros e os traballadores de turno que moitas veces recalentan os seus coches, especialmente a baixas temperaturas externas e prefiren durmir nos asentos suaves e cómodos.
  • A xente mal e pouco adormecida, moitas veces despois dun café forte, no camiño para traballar na mañá.
  • Camioneros ao volante despois dos fins de semana, moitas veces curtos e, polo tanto, menos relaxantes na noite do domingo ou o luns pola mañá. Normalmente están baixo unha presión de tempo enorme, as viaxes extremadamente longas sen descansos son a consecuencia frecuente.
  • Os visitantes de discoteca adolescente corren de carreiras en camiños solitarios e monótonos pola noite, moitas veces acompañados por pasaxeiros durmidos.
  • Vacas no seu camiño cara ao afastado destino. Para evitar os atascos de tráfico esperados, a viaxe moitas veces comeza despois de media noite ou de madrugada. O desexo de chegar a tempo moitas veces impulsa controladores doutro xeito prudentes a sobreestimacións perigosas.

Consellos para a prevención

  • Os condutores deberían comezar ben descansados, comer só un pouco digerible e beber alcohol a noite anterior. A carne de porco e a cociña fanlle cansar e tamén deben evitarse durante a condución. En vez de beber moito, preferiblemente auga, té ou zumes de froitas diluídas.
  • Faga variedade, por exemplo coa música, pero non se distraiga.
  • O osíxeno suficiente tamén é importante: evite fumar e ocasionalmente abre unha xanela.
  • E moi importante: cada dúas horas para facer un descanso con moita actividade de exercicio, estiramiento e exercicios de estiramiento. Xa nos primeiros síntomas de cansas hai que descansar e, se é necesario, un pouco de sono.
    (DGK)
Comparte con amigos

Deixe o seu comentario