Kouman pou mwen jwenn jimnastik nan dwa?

Pou yon jimnaz long tan yo pa domèn nan "moun nan misk". Plis ak plis espò volontè bay kòm objektif fòmasyon kapasite fizik, fòmasyon figi ak sante. Se poutèt sa, anpil estidyo yo te elaji repètwa yo ak ofri versatile (eg, aerobic, konsèy nitrisyonèl, pwosedi detant, masaj, elatriye) ak sib gwoup laj espesifik ak pwogram espesyal.

Ki sa ki bon pou mwen?

Estanda ak ekipman estanda nan estidyo a ta dwe satisfè dispozisyon ki nan TÜV a pou enstalasyon kondisyon fizik sante-oryante. Si espesyalman tretman an nan pwoblèm sante se nan premye plan an, ou ta dwe peye atansyon sou DVSF sele a (Asosyasyon Alman nan espò doktè nan espò, kapasite ak fasilite lwazi eV).

Kisa mwen vle?

Premye a tout, ou ta dwe klarifye pou tèt ou ki vle ak demand ou genyen. Kesyon sa yo ap itil:

  • Èske estidyo a fasilman aksesib pou m ', se li egzanp sou wout la soti nan travay nan kay la?
  • Èske mwen bezwen gadri nan estidyo a pou tan an nan fòmasyon?
  • Ta dwe yon bon kou ak byennèt pwogram ki disponib nan adisyon a yon ekipman pak?
  • Èske yo ta dwe rezoud pwoblèm sante anplis fizik la? Lè sa a, ou dwe fè demann segondè sou anplwaye ak ekipman.
  • Èske gen nenpòt òf nan zòn nan nan edikasyon sante ak fòmasyon, tankou konsèy nitrisyonèl ak pwogram rejim alimantè?
  • Èske mwen vle detann apre fòmasyon, pou egzanp nan sona a, nan pisin lan oswa avèk yon masaj?
  • Èske mwen ta dwe kapab manje yon ti goute, achte bwason ak spòtif bon spor nan estidyo mwen an?
  • Èske mwen apresye yon atmosfè fanmi? Lè sa a, pou egzanp, yon estidyo ki pi piti se chwa ki pi bon.

Anvan chèk la?

Kòm yon preparasyon, yo ta dwe tcheke ekzèsis nan egzèsis yo ak entansite nan fòmasyon nan pi gran moun ak moun ki gen plent egi oswa kwonik oswa li te ye kondisyon medikal nan yon kontèks espò medikal egzamen an. Anplis mezi san presyon, yo dwe fè yon rès ak egzèsis ECG tou. Kòm yon rezilta, yon deklarasyon sou pèfòmans lan ak limit la nan detèminasyon nan yon moun ki posib. Si volonte pwòp ou yo klarifye, yon estidyo bon ta dwe ofri yon konsiltasyon detaye ak yon fòmasyon jijman gratis ak ki pa obligatwa anba pedagojik la nan yon antrenè. Ou ta dwe peye atansyon patikilye nan divès pwen:

Mwen sèlman kite kò mwen ...

Li se dezirab ke omwen kèk nan antrenè yo ap sètifye espò pwofesè yo epi yo gen espò medikaman konesans oswa yo te ranpli fòmasyon espesyalize, tankou espò leta apwouve ak pwofesè jimnastik, espò fizyoterapeut oswa antrenè aerobic ki gen lisans.

Kouman pou mwen ye?

Kòm yon règ, epi sa a se espesyalman enpòtan pou moun ki pa antrene, yo ta dwe fè yon tès kapasite kalifye nan kòmansman an, ki teste andirans, fòs ak fleksibilite ak gen ladan yon kesyonè risk medikal ak done kò (wotè, laj, pwa, endèks mas kò, Presyon san ak rès batman kè). Gen kèk estidyo ofri tou yon kò mezi grès detèmine si fòmasyon ta dwe tou ap vize pou pèdi pwa.

Pa sèlman pou misk yo: pak la ekipman yo

Li enpòtan pou ekipman egzèsis la ka endividyèlman dòz, ke gen ase (apeprè 30%) Cardio-aparèy (eg tapi, rowing ak sik èrgomèt) e ke se ekipman an regilyèman konsève. Machin yo cardio ta dwe definitivman pèmèt pou kontwòl nan batman kè a.

Epitou apwopriye pou gason: kondisyon fizik ak jimnastik

Pwogram nan kou yo ta dwe varye epi yo ofri tou de debutan ak avanse opòtinite fòmasyon versatile. Anplis de andirans-oryante kou tankou aerobic, aerobic etap ak bondi, egzèsis ranfòse vize yo ta dwe ofri tou, tankou sa yo rele "egzèsis yo bou nan janm" (pwoblèm zòn fòmasyon), jimnastik kolòn vètebral oswa ponpe (fòmasyon altèr). Yon bonis espesyal ka ofri nan zòn nan nan metòd detant (egzanp fòmasyon autogenic), teknik holistic (egzanp yoga), Arts masyal (tankou karate) oswa fòm melanje, tankou Tai Chi (eleman nan masyal atistik ak meditasyon) oswa Tai Bo (masyal atizay sòti mouvman egzèsis ranfòse fòs, andirans ak kowòdinasyon).

Èske mwen santi mwen byen?

Kit yon jimnastik bon, ou ka wè non sèlman nan pwogram lan ak swen pwofesyonèl la, atmosfè a enpòtan. Èske entèraksyon an ant manm yo fasil ak abitye? Èske li fasil pou pale ak lòt fòmatè yo? Èske aktivite yo estidyo deyò nan lè ouvèti, tankou inisyativ jwenti, vakans ski, pati Nwèl ak renmen an? Peye atansyon sou ton an nan estidyo a epi pale ak moun ki deja la. Asire w ke yo akeyi pa anplwaye sèvis la. Mande yo nan ki jou ak nan ki fwa estidyo a trè okipe epi si li se toujou posib nan tren nan lapè. Asire w ke lè ouvèti yo pi bon pou ou.

Trè enpòtan: pri ak kontra

Ki sa ki aplike nan sèvis yo nan estidyo a, aplike tou ak kontribisyon yo: Yon konparezon se entérésan. Men, bon jan kalite anjeneral gen pri li yo, paske estidyo a dwe kapab finanse bon anplwaye yo. Anvan ou siyen yon kontra, ak anpil atansyon li tèm ak kondisyon. Peye atansyon espesyal sou peryòd kontra yo. Pifò jimnaz yo gen pi ba frè chak mwa lè yo fin ranpli yon peryòd tan ki pi long.

Osi lwen ke revokasyon an oswa renouvèlman nan yon kontra konsène, depi nan konmansman an nan 1997 li te etabli ke kloz la se efikas, kote kontra yo renouvle pou yon ane si yo pa sispann nan tan. Anpil estidyo tou gen paragraf nan kontra yo ki fèt ankouraje abonnés yo peye frè a chak mwa menm si yo pa sèvi ak sèvis estidyo an. Si kliyan an pa vle fè egzèsis, sa se amann. Sepandan, si li anpeche fòmasyon pou rezon sante oswa akòz yon chanjman nan rezidans, sa yo paragraf yo valab dapre yon jijman nan Federal Tribinal la Jistis.

Kenbe nan tèt ou ke pou jimnaz ki halve kontribisyon ou ak Lè sa a dedwi li bye, kontribisyon an plen ane pi wo pase pou peman chak mwa, kòm 12 mwa egal 48 semèn ak 52 semèn yo peye pou 2 semèn. Peye atansyon sou depans adisyonèl ke yo ka prelve, tankou pa admisyon frè, fòmasyon jijman, tès kouri ak pou kreyasyon yon plan fòmasyon.

Pataje ak zanmi

Kite kòmantè ou