¿Como levantar as cargas pesadas correctamente?

Para comerciantes e traballadores industriais, as actividades estresantes son máis frecuentes para o sistema musculoesquelético que para outros grupos ocupacionais. Por conseguinte, non é sorprendente que teñan un risco maior de padecer artroses ou outras enfermidades articulares. Incluso as mulleres embarazadas ou as mulleres que recientemente tiveron unha cesárea deberían absterse do levantamento pesado para minimizar os riscos. Explicámosche cales movementos son particularmente estresantes, que consecuencias pode ter o levantamento sucio e darlle 10 consellos sobre como levantar correctamente.

Que movementos debes evitar

Particularmente estresante para as articulacións da cadeira e do xeonllo son:

  • levantamento pesado con xeonllos dobrados
  • movementos uniformes e repetitivos
  • Mal uso das pernas
  • actividades de xeonllos de longa duración

Non rara vez, estas gravames conducen a accidentes de traballo e enfermidades crónicas, no peor dos casos a incapacidade laboral.

O levantamento incorrecto pode ter consecuencias terribles

Entre as feridas agudas e dolorosas causadas por levantamento demasiado pesado ou demasiado sucio, inclúense tensións musculares, fracturas ou bloqueos de xuntas vertebrales.

O dano crónico tamén pode ocorrer se se elimina incorrectamente. Por exemplo, poden producirse desgaste do disco intervertebral e hernias de disco, así como a extensión do ligamento, tendinite ou tensión muscular.

Con estes 10 consellos levantar correctamente

A seguinte lista de verificación proporciona axuda para que sexa máis fácil mover e transportar cargas pesadas.

  1. Non empregue nada que poida empuxar.
  2. Reduce o peso da carga sempre que sexa posible.
  3. Use as axudas provistas, como carrinhos de man, auxiliares de transporte, cesta, etc.
  4. Levante as cargas da agalla coa parte traseira recta e manteña a carga preto do corpo. Se se inclina cara a adiante mentres se levanta, a súa columna estará cargada varias veces co mesmo peso. Use as pernas e os brazos para levantar - pero non a cruz.
  5. Levante a carga rapidamente e cun movemento suave.
  6. Distribúe a carga uniformemente en ambas as mans.
  7. Cargue pesadas cargas próximas ao corpo.
  8. Se queres rotar a carga, sempre fas con todo o teu corpo. Non se xere na cadeira. Realizar o movemento en pequenos pasos.
  9. Ao cargar cargas pesadas, tome unha idea da distancia que ten que cubrir antes de chegar alí. Asegúrese de ter espazo suficiente para moverse e con suficiente visibilidade.
  10. Se a carga é unha bolsa de transporte pesada, só manteña o dedo medio, o dedo anular eo dedo pequeno. Non coloque o dedo índice na pulseira. Vostede alivia as costas deste xeito.

Quen debe evitar o levantamento pesado

Especialmente as mulleres embarazadas deben absterse temporalmente de transportar cargas pesadas, xa que este faría cargar innecesariamente o chan pélvico. A Lei de Seguridade e Saúde no Traballo recomenda ás mulleres embarazadas que non soben máis de cinco quilogramos. Se é inevitable, definitivamente debería prestar atención a unha actitude correcta.

Incluso tras unha cesárea e despois de partos pesados, non se debe exercer ningunha tensión na parte superior do corpo durante seis semanas. Isto necesita tempo para rexenerar.

Outros grupos que tamén se aconsellan contra o levantamento pesado son, por exemplo, pacientes despois dun ataque cardíaco ou despois dunha operación de mama. Basicamente, en todas as enfermidades nas que se debe evitar a hipertensión, como a enfermidade cardíaca coronaria, prescindir do levantamento extenuante.

Comparte con amigos

Deixe o seu comentario